Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013



ΜΑΜΑ ΜΟΥ, ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ!!!
1)      Μη με παραχαϊδεύετε. Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνετε οτιδήποτε σας ζητώ. Σας δοκιμάζω μονάχα για να δω τι είναι σωστό και τι είναι λάθος.

2)      Μη φοβάστε να είστε σταθεροί μαζί μου. Με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.

3)      Μη με κάνετε να νιώθω μικρότερο από ότι είμαι. Αυτό με κάνει να παριστάνω καμιά φορά το «σπουδαίο».

4)      Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείτε. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα, μια στιγμή που θα είμαστε μόνοι μας.
5)      Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα ίσα για να κερδίσω την προσοχή σας.

6)      Μη μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις. Νοιώθω πολύ περιφρονεμένο, όταν δεν τις κρατάτε.


7)      Μην πέφτετε σε αντιφάσεις. Με μπερδεύετε έτσι αφάνταστα και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε εσάς.

8)      Μη με αγνοείτε όταν σας κάνω ερωτήσεις. Αν κάνετε κάτι τέτοιο, θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.


9)      Μην ξεχνάτε πως μου αρέσει να πειραματίζομαι, χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ, παραδεχτείτε το.

10)  Μη ξεχνάτε πως δε θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση και ΑΓΑΠΗ. Αυτό όμως δε χρειάζεται να σας το πω. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΡΟΥΝΤΟΥΛΦ ΝΤΡΑΙΚΟΡΣ

............................................................................................................
..........................................................................................    

             
            ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΗΝ ΚΑΙ ΔΕΝ, 

 δίνοντας τη θετική οδηγία ,έχουμε πάντα περισσότερες πιθανότητες για το επιθυμητό αποτέλεσμα.Ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος να αντιδρά και να αντιτάσσεται  στις απαγορεύσεις ...Έτσι εμείς το γράμμα το στέλνουμε αλλιώς....


ΜΑΜΑ ΜΟΥ, ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ
ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ!!!
1)      Ξέρω πολύ καλά πως πρέπει  αποφεύγετε να μου δίνετε οτιδήποτε σας ζητώ. Σας δοκιμάζω μονάχα για να δω τι είναι σωστό και τι είναι λάθος.

2)      Να είστε σταθεροί μαζί μου. Με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.

3)     Να αποφεύγετε να  με κάνετε να νιώθω μικρότερο από ότι είμαι. Αυτό με κάνει να παριστάνω καμιά φορά το «σπουδαίο».

4)      Να αποφεύγετε να μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείτε. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα, μια στιγμή που θα είμαστε μόνοι μας.
5)      Να αποφεύγετε να δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα ίσα για να κερδίσω την προσοχή σας.

6)      Να αποφεύγετε να μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις. Νοιώθω πολύ περιφρονεμένο, όταν δεν τις κρατάτε.

7)      Να αποφεύγετε να πέφτετε σε αντιφάσεις. Με μπερδεύετε έτσι αφάνταστα και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε εσάς.

8)      Να αποφεύγετε να με αγνοείτε όταν σας κάνω ερωτήσεις. Αν κάνετε κάτι τέτοιο, θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

9)      Να αποφεύγετε να ξεχνάτε πως μου αρέσει να πειραματίζομαι, χωρίς αυτό, δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ, παραδεχτείτε το.

10)  Να αποφεύγετε να ξεχνάτε, πως θα μπορέσω να αναπτυχθώ ολοκληρωμένα μόνο με πολύ κατανόηση, διάλογο και ΑΓΑΠΗ. Αυτό όμως δε χρειάζεται να σας το πω. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΡΟΥΝΤΟΥΛΦ ΝΤΡΑΙΚΟΡΣ
ΔΙΑΣΚΕΥΗ Ελευθερία Γεωργαντή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου