«Tα χέρια είναι για να … δημιουργούν,
είναι για να … φροντίζουν , όχι όμως
για να φοβίζουν»
Υπεύθυνη εκπόνησης προγράμματος :Ελευθερία Γεωργαντή
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί :
Ηλιοπούλου Ιωάννα Α1΄
Καροπούλου Μαρία Β1΄
Νάστου Θεοδώρα Β2΄
Καλικαντής Παναγιώτης Δ1΄
Νιανιόγλου Γεωργία Ε΄
Νιανιόγλου Γεωργία Ε΄
Λιβάς Δημήτρης ΣΤ1΄
Στασινού Λαμπρινή ΣΤ2΄
Μπένος Στυλιανός , Διευθυντής
Παπαευαγγέλου Ελένη, Ολοήμερο
Πλατής Νικόλαος, καθ. φυσικής αγωγής
Συνολικός αριθμός μαθητών: 135
Διάρκεια : Σχολικό έτος 2015-16
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ 2015-16
Οκτώβρης-Ιούνιος

16/11/15
Ίδρυμα Λασκαρίδη ,
ΣΤ1, ΣΤ2.
Ίδρυμα Λασκαρίδη ΣΤ1΄.

4 Μάρτη
«Σκληρό καρύδι» Β1΄τάξη
4 Μάρτη
«Σκληρό καρύδι» Β2΄τάξη
7/03/16 – 1/06/16
Τσικνοπέμπτη 3 και 11 Μάρτη 2016
Γαϊτανάκι ΣΤ2΄
Γαϊτανάκι ΣΤ1΄
Γαϊτανάκι Ε΄
Γαϊτανάκι Δ1΄
Γαϊτανάκι Β2΄
Γαϊτανάκι Β1΄

11/3/16
Έλα μαζί μας
Ίδρυμα Ώνάση, Κουκλοθέατρο
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2
συνεχίζεται ... ...
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ 2015-16
Οκτώβρης-Ιούνιος
«Ζωγράφος ο Θεόφιλος» Τμήμα Ένταξης,
διάρκειας έξι μηνών.
διάρκειας έξι μηνών.
Οι μαθητές καλλιέργησαν τη δημιουργική γραφή, γνωρίζοντας
το Θεόφιλο, το σπουδαίο μεν, αποκλεισμένο δε από τις τοπικές
κοινωνίες Ζωγράφο, εξαιτίας της διαφορετικότητάς του μέσα
από το πρόγραμμα.
το Θεόφιλο, το σπουδαίο μεν, αποκλεισμένο δε από τις τοπικές
κοινωνίες Ζωγράφο, εξαιτίας της διαφορετικότητάς του μέσα
από το πρόγραμμα.
Νοέμβρης-Δεκέμβρης 2015
Ομάδα γονέων,Kέντρο Πρόληψης των
εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής
υγείας του Δήμου Περιστερίου.
εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής
υγείας του Δήμου Περιστερίου.
Διάρκεια : έξι συναντήσεις
Συντονίστριες: Ευσταθίου Λέα και
Γεωργαντή Ελευθερία.
Γεωργαντή Ελευθερία.
Το πρόγραμμα είχε στόχο οι γονείς, να αναπτύξουν νέες
δεξιότητες και τρόπους επικοινωνίας και διαχείρισης
θεμάτων σχετικών με την ανατροφή και την διαπαιδαγώγηση
των παιδιών τους. Να επαναπροσδιορίσουν και να ενισχυθούν
στο ρόλο τους ως γονείς, για να αναπτύξουν μια πιο βαθιά
και ουσιαστική σχέση με τα παιδιά τους.
δεξιότητες και τρόπους επικοινωνίας και διαχείρισης
θεμάτων σχετικών με την ανατροφή και την διαπαιδαγώγηση
των παιδιών τους. Να επαναπροσδιορίσουν και να ενισχυθούν
στο ρόλο τους ως γονείς, για να αναπτύξουν μια πιο βαθιά
και ουσιαστική σχέση με τα παιδιά τους.
3/12/16
Ημέρα Παγκόσμιας Ημέρας ΑΜΕΑ, όλοι οι
μαθητές του σχολείου.
μαθητές του σχολείου.
Τα παιδιά μας γνωρίζουν και παίζουν στα τυφλά ποδόσφαιρο
και παιχνίδια αναγνώρισης αντικειμένων, με τον
Παραολυμπιονίκη Δημήτρη Αμπατζή και τον Επικεφαλή
της Νεολαίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών,
Βαγγέλη Αυγουλά.
και παιχνίδια αναγνώρισης αντικειμένων, με τον
Παραολυμπιονίκη Δημήτρη Αμπατζή και τον Επικεφαλή
της Νεολαίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών,
Βαγγέλη Αυγουλά.
16/11/15
Γράμμα στη Nanzelela Ndebgle, Α΄,Β1΄, Β2΄.
Οι μαθητές γράφουν, ζωγραφίζουν και στέλνουν πακέτο
στην ανάδοχο του σχολείου μας, στην Αφρική.
στην ανάδοχο του σχολείου μας, στην Αφρική.
16/11/15
Ζωγραφιά για τη Νανζελέλα «Το σχολείο μας», Α΄.
16/11/15
Γράμμα στη Νανζελέλα, Β1,Β2.
Δεκέμβρης 2015
«Χριστούγεννα και αλληλεγγύη» όλοι οι μαθητές
του σχολείου.
του σχολείου.
Οι μαθητές μας συμμετείχαν σε διαγωνισμό ζωγραφικής που
διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου, με θέμα «Χριστούγεννα
και αλληλεγγύη».
διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου, με θέμα «Χριστούγεννα
και αλληλεγγύη».
18/12/15
Μπισκοτόσπιτα Α,Β1,Β2,ΣΤ1,Τμήμα Ένταξης.
Τα παιδιά συνεργάζονται διασκεδάζοντας με στόχο να
δημιουργήσουν μπισκοτόσπιτα για το χριστουγεννιάτικο
παζάρι, με σκοπό την οικονομική ενίσχυση οικογενειών του
σχολείου μας.
παζάρι, με σκοπό την οικονομική ενίσχυση οικογενειών του
σχολείου μας.
18/12/15
Χριστουγεννιάτικες κατασκευές Δ1΄, Ε΄ και
Τ. Ένταξης.
Τα παιδιά συνεργάζονται για να δημιουργήσουν
χριστουγεννιάτικες κατασκευές για το παζάρι, με σκοπό
την οικονομική ενίσχυση οικογενειών του σχολείου μας.
«ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ» .
Οι μαθητές όλου του σχολείου συμμετείχαν στο πρόγραμμα
«ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ» για τη στήριξη παιδιών με σοβαρές ασθένειες.
Ιανουάριος-Ιούνιος 2016
«Στον κόσμο του»,
Ίδρυμα Λασκαρίδη, ΣΤ1΄
Ίδρυμα Λασκαρίδη, ΣΤ1΄
Διάρκεια: έξι μήνες
Yπεύθυνες εφαρμογής προγράμματος στην τάξη :
Λαμπρινή Στασινού, Ελευθερία Γεωργαντή .
Λαμπρινή Στασινού, Ελευθερία Γεωργαντή .
Θέμα του προγράμματος ήταν η διαμόρφωση της ταυτότητας
στην εφηβεία και ο ρόλος των άλλων σε αυτή τη διαδικασία.
Η διαφορετικότητα και η θυματοποίηση των διαφορετικών
στο σχολείο,που δημιουργούν σύγχυση και κρίση στη δοκιμή
διαφορετικών επιλογών και ρόλων.
στην εφηβεία και ο ρόλος των άλλων σε αυτή τη διαδικασία.
Η διαφορετικότητα και η θυματοποίηση των διαφορετικών
στο σχολείο,που δημιουργούν σύγχυση και κρίση στη δοκιμή
διαφορετικών επιλογών και ρόλων.
26/01/16
«Το διαφορετικό εδώ εκεί και παραπέρα»
«Το διαφορετικό εδώ εκεί και παραπέρα»
Ίδρυμα Λασκαρίδη ,
ΣΤ1, ΣΤ2.
Σκοπός του προγράμματος ήταν η προσέγγιση της έννοιας
του «διαφορετικού» μέσα από διάφορες μορφές τέχνης, τη
διαφήμιση, τον κινηματογράφο, το παιχνίδι κ.ά. Με τον
τρόπο αυτό οι μαθητέςμπόρεσαν να αναγνωρίσουν και να
αξιολογήσουν εκείνα ταχαρακτηριστικά που ορίζουν κάτι
ως «διαφορετικό» και στη συνέχεια να εξερευνήσουν τα
φίλτρα που βοηθούν στην κατανόηση και αποδοχή του.
του «διαφορετικού» μέσα από διάφορες μορφές τέχνης, τη
διαφήμιση, τον κινηματογράφο, το παιχνίδι κ.ά. Με τον
τρόπο αυτό οι μαθητέςμπόρεσαν να αναγνωρίσουν και να
αξιολογήσουν εκείνα ταχαρακτηριστικά που ορίζουν κάτι
ως «διαφορετικό» και στη συνέχεια να εξερευνήσουν τα
φίλτρα που βοηθούν στην κατανόηση και αποδοχή του.
28/01/16
«Σέβομαι τη διαφορετικότητα»
Συνεργασία του Βρετανικού Συμβουλίου του
Διεθνές Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας και
του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών
Δ1,Ε,ΣΤ2.
Συνεργασία του Βρετανικού Συμβουλίου του
Διεθνές Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας και
του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών
Δ1,Ε,ΣΤ2.
Τα εργαστήρια είχαν ως στόχο να αναδείξουν τα ιδανικά που
πρεσβεύει η Ολυμπιακή Ιδέα όπως η ισότητα, η αποδοχή του
διαφορετικού, ο σεβασμός και η καλύτερη κατανόηση μεταξύ
διαφορετικού, ο σεβασμός και η καλύτερη κατανόηση μεταξύ
των ατόμων και των κοινωνιών. Μέσα από βιωματικές
δραστηριότητες, βοήθησαν τους μαθητές να λύνουν τις
διαφορές τους με ειρηνικό τρόπο, να κατανοούν το διαφορετικό
και να σέβονται τον συνάνθρωπό τους.
28/01/16
«Σέβομαι τη διαφορετικότητα», Δ1.
28/01/16
«Σέβομαι τη διαφορετικότητα», Ε΄.
28/01/16
«Σέβομαι τη διαφορετικότητα»,
ΣΤ1
29/02/16
«Ταξίδι στη χώρα των αναγκών»
«Ταξίδι στη χώρα των αναγκών»
Ίδρυμα Λασκαρίδη ΣΤ1΄.
Οι μαθήτριες/τές εξερεύνησαν τη Χώρα των Αναγκών,
τον τόπο δηλαδή όπου ζουν οι πανανθρώπινες ανάγκες,
όπως η ανάγκη για αναγνώριση, αποδοχή, σεβασμό,
αγάπη, κατανόηση, υποστήριξη, δημιουργία κ.ά. Μέσα
τον τόπο δηλαδή όπου ζουν οι πανανθρώπινες ανάγκες,
όπως η ανάγκη για αναγνώριση, αποδοχή, σεβασμό,
αγάπη, κατανόηση, υποστήριξη, δημιουργία κ.ά. Μέσα
από αυτή την περιήγηση, ήρθαν σε επαφή με τις δικές
τους ανάγκες και με τον τρόπο που τις εκφράζουν ή
αναζητούν να τις ικανοποιήσουν.
τους ανάγκες και με τον τρόπο που τις εκφράζουν ή
αναζητούν να τις ικανοποιήσουν.
29/02/16
«Το παιδί πολίτης»
Ίδρυμα Λασκαρίδη, Ε΄
Ίδρυμα Λασκαρίδη, Ε΄
Το Εκπαιδευτικό αυτό Πρόγραμμα είχε στόχο να προσφέρει
στα παιδιά το βίωμα και την έννοια του τι σημαίνει
πολίτης στη σύγχρονη δημοκρατία, καθώς και ποιο το
νόημα της υπεύθυνης στάσης απέναντι στην κοινωνία.
στα παιδιά το βίωμα και την έννοια του τι σημαίνει
πολίτης στη σύγχρονη δημοκρατία, καθώς και ποιο το
νόημα της υπεύθυνης στάσης απέναντι στην κοινωνία.
4 Μάρτη
«Σκληρό καρύδι»
συγγραφέας Ελένη Σβορώνου
Α, Β1, Β2.
«Σκληρό καρύδι»
συγγραφέας Ελένη Σβορώνου
Α, Β1, Β2.
Ευαισθητοποίηση των μαθητών για το προσφυγικό,
καλλιέργεια ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης,
ενίσχυση του κλίματος συνεργασίας στην τάξη, πρόληψη
καταστάσεων απόρριψης και εκφοβισμού μαθητών που
διαφέρουν. Με παιχνίδια συγκέντρωσης και δημιουργίας
πνεύματος συνεργασίας (δημιουργία ομάδων, σωματικών
εικόνων κ.ά.).
4 Μάρτη
«Σκληρό καρύδι» Α΄τάξη
«Σκληρό καρύδι» Α΄τάξη

4 Μάρτη
«Σκληρό καρύδι» Β1΄τάξη
4 Μάρτη
«Σκληρό καρύδι» Β2΄τάξη
7/03/16 – 1/06/16
Έλα μαζί μας,
Ίδρυμα Ώνάση,
οκτώ δίωρες συναντήσεις,
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2, Τμήμα Ένταξης
Ίδρυμα Ώνάση,
οκτώ δίωρες συναντήσεις,
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2, Τμήμα Ένταξης
Ο Σύνδεσμος Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση μύησε
τους μαθητές στους χώρους της επιστήμης, της τέχνης,
της δημιουργικότητας και του «ευ ζην».
Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει τα παιδιά
κοντά στις επιστήμες και στον πολιτισμό και να
αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την ανάπτυξη της
προσωπικότητάς τους.
7/03/16
Έλα μαζί μας,
Ίδρυμα Ώνάση Γεωλογία ,
ΣΤ2.
Τσικνοπέμπτη 3 και 11 Μάρτη 2016
Γαϊτανάκι,
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2, Τμήμα Ένταξης
Τα παιδιά και διασκεδάζουν με το παραδοσιακό
έθιμο γαϊτανάκι, το οποίο συμβολίζει τη χαρά της
συνεργασίας των ανθρώπων γύρω από τον κύκλο
της ζωής.
συνεργασίας των ανθρώπων γύρω από τον κύκλο
της ζωής.
Γαϊτανάκι ΣΤ2΄
Γαϊτανάκι ΣΤ1΄
Γαϊτανάκι Ε΄
Γαϊτανάκι Δ1΄
Γαϊτανάκι Β2΄
Γαϊτανάκι Β1΄
11/3/16
Πλανόδια Βιβλιοθήκη, Δίκτυο για
τα Δικαιώματα του παιδιού, Δ1, Ε΄.
τα Δικαιώματα του παιδιού, Δ1, Ε΄.
Το βιωματικό πρόγραμμα για τους μικρούς
αναγνώστες των τάξεων του Δημοτικού
είχε στόχο να ξυπνήσει το ενδιαφέρον των
παιδιών για τον κόσμο των βιβλίων, να τα
οδηγήσει να αντιληφθούν ότι μια βιβλιοθήκη
αναγνώστες των τάξεων του Δημοτικού
είχε στόχο να ξυπνήσει το ενδιαφέρον των
παιδιών για τον κόσμο των βιβλίων, να τα
οδηγήσει να αντιληφθούν ότι μια βιβλιοθήκη
μπορεί να ικανοποιήσει τα πιο διαφορετικά
ενδιαφέροντα και να προκαλέσει εκπλήξεις
ανοίγοντας νέους ορίζοντες.
ενδιαφέροντα και να προκαλέσει εκπλήξεις
ανοίγοντας νέους ορίζοντες.
Επίσης τα παιδιά ταξίδεψαν στο χώρο των
δικαιωμάτων τους μέσω του επιδαπέδιου
παιχνιδιού που σχεδίασε και ζωγράφισε η
συγγραφέας και εικονογράφος Βάσω Ψαράκη .
δικαιωμάτων τους μέσω του επιδαπέδιου
παιχνιδιού που σχεδίασε και ζωγράφισε η
συγγραφέας και εικονογράφος Βάσω Ψαράκη .
11/3/16
Πλανόδια Βιβλιοθήκη τάξη Ε΄
11/3/16
Πλανόδια Βιβλιοθήκη τάξη Δ1΄
11/3/16
Αποκριάτικα έθιμα και παιχνίδια, Ελληνικό
Σώμα Προσκόπων, Α, Β1, Β2.
Σώμα Προσκόπων, Α, Β1, Β2.
Οι μαθητές γνώρισαν τα έθιμα της Αποκριάς βιωματικά,
δημιούργησαν ομαδικό επιτραπέζιο παιχνίδι μέσα από το
πνεύμα και τις αξίες του Ελληνικού Σώματος Προσκόπων.
11/3/16
Αποκριάτικα έθιμα, Ελληνικό Σώμα
Προσκόπων, Α΄τάξη.
Προσκόπων, Α΄τάξη.
Αποκριάτικα έθιμα, Ελληνικό Σώμα
Προσκόπων, Β΄ τάξη.
Προσκόπων, Β΄ τάξη.
7/03/16 – 1/06/16
Έλα μαζί μας
Ίδρυμα Ώνάση
οκτώ δίωρες συναντήσεις,
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2
Ο Σύνδεσμος Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση μύησε
τους μαθητές στους χώρους της επιστήμης, της τέχνης,
της δημιουργικότητας και του «ευ ζην».
Στόχος του προγράμματος ήταν να φέρει τα παιδιά
κοντά στις επιστήμες και στον πολιτισμό και να
αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την ανάπτυξη της
προσωπικότητάς τους.
28/3/16
Ίδρυμα Ώνάση, Κουκλοθέατρο
Α, Β1, Β2, Δ1, Ε, ΣΤ1, ΣΤ2
συνεχίζεται ... ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου